Matbah Gross AB

Organisationsnr.: 559004-4110
Köpcentrum: Hötorget T-Station 0, 111 57 Stockholm
Företag: Hägerneholmsvägen 7A, 18769 TÄBY
+46735887774
+46 707194117
info@matbah.se

INFORMATIONS FRÅGOR

VANLIGA FRÅGOR

Hur kan jag returnera en produkt?

Läs mer om returer och reklamationer här.

Kan jag spåra min beställning?

Ja, du kommer att få ett spårningsnummer i leveransbekräftelsen via e-post med en länk till var du spårade försändelsen.

Vad är min beställning? när får jag den?

Vi skickar alla beställningar inom 24 timmar på arbetsdagar. Helgdagar och allmänna helgdagar kan påverka denna tid. Du kommer att få en leveransbekräftelse via e-post efter att din beställning har skickats. Från det att beställningen skickats tar det 2-7 arbetsdagar beroende på var du bor. Om det tar längre tid, vänligen kontakta oss så tar vi en titt på vad som kan hända.

Accepterade betalningsmetoder?

Vi accepterar kort betalningar med MasterCard och VISA. Svenska invånare erbjuds möjligheten att betala med genom vår samarbetspartner Bambora. Se gärna Bamboras hemsida för mer information.

Vilken valuta betalar jag i?

Valutorna som används är SEK.

Behöver jag ett konto för att beställa?

Nej, du behöver inte registrera dig för att beställa , men en giltig e-postadress krävs vid beställning. Du måste ange postadress och kontaktinformation.

Kan jag ändra min beställning?

Så snart vi börjar arbeta med din beställning, det finns en mycket begränsad tidsperiod under vilken du kan ändra eller avbryta din beställning. Om du vill göra några ändringar, vänligen kontakta oss via e-post så snart som möjligt.

Kan jag lägga till artiklar i min beställning?

Tyvärr kan vi inte lägga till artiklar i en befintlig beställning. Vänligen gör en ny beställning med extra varor och kontakta oss. Vi avstår gärna från fraktkostnader för denna ytterligare beställning om den görs inom 24 timmar efter den ursprungliga beställningen.

Är min beställning klar?

En beställningsbekräftelse skickas via e-post direkt efter att beställningen har lagts . Kolla din inkorg och skräppost och lägg till info@matbah.se i din kontaktbok för framtida köp. Om den saknas kanske din beställning inte har gått igenom korrekt. Kontakta oss så tar vi hand om det!

Hur använder jag kupongkoden?

Kupongkoden skrivs in i kassan. Ange koden i kupongfältet så kommer det totala beloppet på din beställning att räknas om och du ser tydligt hur mycket som har dragits av.

Min beställning saknas.

Kontakta oss så ska vi hantera det åt dig.

Vissa delar saknas i min beställning.

Om det saknas delar i din beställning, kontakta oss så snart som möjligt så tar vi en titt.Returnera produkten du köpt inom 14 kalenderdagar från produktens leveransdatum. Du har rätt att ångra. Vi behöver returnerade varor i samma skick som du fick dem: oanvända och med originaletiketterna kvar. Alla returnerade varor måste innehålla den ifyllda retursedeln med orderns referensnummer och dina kontaktuppgifter. Oidentifierade returer kanske inte är berättigade till återbetalning

INFORMATION ABOUT US

CONTACT US FOR ANY QUESTIONS

Ställ gärna frågor.